Afscheid nemen en op naar nepal!! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Laurens en Linda - WaarBenJij.nu Afscheid nemen en op naar nepal!! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Laurens en Linda - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen en op naar nepal!!

Door: Laurens en Linda

Blijf op de hoogte en volg Laurens en Linda

05 November 2013 | Nepal, Kathmandu

Namaste!
Eindelijk is het dan begonnen, de reis door Azië! Het afscheid nemen was zaterdag toch even lastig, jaja, natuurlijk gaan we iedereen missen!
Maar veel tijd om daar bij stil te staan hebben we nog niet gehad. In het vliegtuig hadden we het ontzettend druk met series friends kijken, spelletjes spelen, films kijken en een mini cursus Hindi! Voor we het wisten stonden we midden in New Delhi. Of beter gezegd tussen toeterende taxi's en brommers die nog nooit van rijbanen of voorrang geven gehoord hebben en daarnaast ook nog LINKS rijden. Een hele ervaring..
Na een stop van 18 uur zijn we doorgevlogen naar Kathmandu (Nepal). Bij aankomst in het hotel bleken ze er ook een koelkast te hebben met heerlijk Everest bieren daarnaast kakkerlakken in de badkamer en een koud water douche. In Kathmandu is nu een festival aan de gang waardoor er heel veel mensen op straat dansen en feesten. Even vanaf een dakterras alles bekijken met onze dagelijkse portie noodles was zeker niet verkeerd.

Gisteren hebben we ook onze trekking geboekt in het Annapurna gebergte. Aanstaande donderdag gaan we voor 10 dagen de bergen in met een gids met hopelijk lekker weer en mooi uitzicht op de bergen. Die periode zijn we dan waarschijnlijk niet bereikbaar dus niet ongerust worden als we niks terug sturen.

Veel liefs uit een zonnige nepal!

Laurens en Linda

• 05 November 2013 - 06:54

Ilona:

Mooi om te horen dat jullie goed aangekomen zijn. Heel veel succes straks in de bergen!! Xx

• 05 November 2013 - 07:38

Anneke:

Waaa, super gaaf die trekking. Stuur maar een postduif vanuit de bossen naar wazinjudder.enl
    Geniet ervan Tarzan en Jane! Xxx arie en anneke

• 05 November 2013 - 07:50

Maartje Verbiest:

Super cool! Geniet ervan, !!

• 05 November 2013 - 10:22

Kimberley:

Jullie zijn het daar al helemaal gewoon lees ik wel haha! Goede reis de bergen in ! x uit Breda! Kimberley

• 05 November 2013 - 10:55

Elina:

Heel veel plezier! Geniet ervan!! Xx

• 05 November 2013 - 15:42

Moniek Buiks:

Leuk om het eerste verslag te lezen! Heel veel plezier samen!

• 05 November 2013 - 19:56

Marleen Dujardin:

Lieverds,
    Namaste !!!
    Nu op naar Annapurna, even een stukje conditie laten zien.
    Doe maar voorzichtig, maar vooral GENIET !!!
    Kus,mam

• 06 November 2013 - 12:13

Karin:

Een heel mooie reis gewenst en zal jullie volgen via de verhalen, geniet ervan Groetjes Karin

• 17 November 2013 - 08:16

Elke:

Jullie zijn inmiddels terug van de hopelijk mooie tocht. Ik vind het super dat jullie deze mooie reis samen maken. En ik volg graag jullie belevenissen want ik zal voorlopig zo een reis niet maken. Op deze manier door de ogen van jullie is het altijd echter dan in boekjes. Liefs elke

• 17 November 2013 - 17:52

Lisette:

Leuk on jullie verslag te lezen! Have fun together!