Het aftellen kan beginnen!! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Laurens en Linda - WaarBenJij.nu Het aftellen kan beginnen!! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Laurens en Linda - WaarBenJij.nu

Het aftellen kan beginnen!!

Door: Laurens en Linda

Blijf op de hoogte en volg Laurens en Linda

14 Oktober 2013 | Nederland, Breda

Nog.... 19 dagen! En dan begint onze grote reis naar Zuid-oost Azie!!
Spannend is het wel, maar het zal vast en zeker een fantastische reis worden.
2 November 13.15 stappen we in het vliegtuig richting India, waar we naar een tussenstop van 18 uur verder vliegen naar Nepal.

De komende week nog wat laatste spullen verzamelen en het moeilijkste van alles: afscheid nemen! :(

Via deze weg willen we jullie op de hoogte houden van onze reis en vooral ontzettend jaloers maken van alle mooie dingen die we daar zullen zien!
We hebben geen strakke planning, maar hier even een korte beschrijving van de reis:

2 November vertrekken naar Nepal waar onze reis zal starten.
Begin December gaan we naar India en vlak voor kerst vliegen we naar Thailand.
Eind januari vliegen we naar Vietnam en eind februari gaan we naar onze laatste bestemming: Maleisie.
Zoals het er nu naar uit ziet landen we zondag 16 Maart weer op Schiphol met de hoop dat de lente dan begonnen is!

Heel veel liefs,

Laurens en Linda

• 14 Oktober 2013 - 21:13

Maartje:

Heerlijk de winter ontvluchten ;)! Geniet ervan meid, deze vakantie heb je meer dan verdiend! Xx

• 15 Oktober 2013 - 10:28

Kimberley:

Zullen wij wel sneeuwpoppen maken hoor haha! En jullie denken vast wel even aan ons als jullie een WARME nieuwjaarsduik nemen ! Een hele goede reis alvast! Groetjes, Kimberley

• 15 Oktober 2013 - 22:42

Anneke:

Zoooo stoeerrrr!!!! en zo trots op jullie.
    Maak er daar een tijd van om nooit meer te vergeten. Once in a lifetime (hoop het niet natuurlijk, maar geniet er maar wel op die manier van).

oooeeee vind t zelf al zo spannend om jullie verhalen te lezen. Lin, ik snap echt niet dat je nog niet zenuwachtig bent. Respect voor mn kleine sussie!!

• 23 Oktober 2013 - 14:48

Jeannette:

HEEEEL VEEEEEEL PLEZIER!!!!! :)
    (Het mooiste voor het laatst bewaard zag ik ;))

• 25 Oktober 2013 - 17:08

Carolien:

Zo alweer wat afgestreept voordat jullie op reis kunnen.
    Jullie laatste werkdag. Nou geniet van jullie reis dat hebben jullie wel verdiend.
    Ik zal je missen Linda zeker op de vrijdag, wie moet nu mijn leuke revalidanten inpikken ;)

• 01 November 2013 - 19:59

KEES:

morgen naar het vliegveld, nog even stressen, afscheid nemen en dan....het grote avontuur
    heel veel plezier en geniet er van en tot 1e Skype!!

• 04 November 2013 - 21:09

Buurvrouw Ilse:

Hi luitjes, ontzettend veel plezier in dit prachtige gedeelte van de wereld! Doe je ze de groetjes van mij in Maleisië? ;) have fun, geniet ervan en ik ben benieuwd naar jullie avonturen! Xx